viernes, 5 de junio de 2009


Como finaliza Alicia en el país de la Pedagogía

Desprès de quasi quatre mesos des de la meva primera entrada, dono per finalitzada la etapa del bloc de Teoria de la Educació II, i he de reconèixer que estic molt contenta per el treball realitzat!

L'assignatura va començar amb explicacions de contingut de teoria, visionat d'algun vídeo i comentari dels blocs dels companys.
Però un dia tot va canviar quant uns companys postres van entrar a classe per convidar-nos a assistir a una Assemblea on es parlaria de Bolonia i les actuacions que es farien per a la seva aturasió.

A teoria de l'educació II, sense dubte ha estat l'assignatura més diferent a les altres ja que s’ha aplicat una metodologia diferent, de forma que les classes eren mes dinàmiques.

He de reconèixer que al principi del semestre, quant el professor va explicar que s’havia de crear un bloc em vaig espantar moltísim ja que era la primera vegada que creava un i, a mes a mes, no era crear-lo sinó també portar un seguiment setmanal de la assignatura.

La avantatge de portar el bloc al dia a estat que constantment he estat en contacte amb la realitat educativa. Cada cop que veia un diari em parava a fullejar les noticies per veure si havia alguna noticia d’interès, etc… pensava en noticies pel bloc o en noticies educatives sobre les que parlar a classe, i realment m’ha despertat un interès creixent cap a l’educació.Desprès de totes les vivències que hem tingut, me de acomiadar de tots vosaltres!
Moltes gracies per la vostre atenció!
Ens veiem aviat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario